diumenge, 21 de març del 2010

Sessió 1

Aquest matí els nens i nenes de les classes de les balenes, els camaleons i els arbres han tingut una sorpresa. Algú havia deixat un missatge a la pissarra.
"Us espero a la sala de música"
Hem anat corrents cap allà i ...
... i ens hem trobat amb una capsa i...


...i una carta !!!
la senyoreta Amor va començar a llegir la carta quan tots els nens i les nenes estaven preparats per escoltar i per saber, per fi, qui havia portat tot això.







Estimats nens i nenes;

El dissabte per fi vaig arribar, tot i que m’ha costat molt, ja que l’hivern no volia acomiadar-se de vosaltres, no volia marxar. Però finalment a poc a poc ja he arribat.
Quan sortiu al carrer, mireu els arbres que hi trobeu, mireu el cel i el sol. Si sortiu al camp observeu els canvis que tenen les plantes, les flors, la mimosa, la ginesta... observeu els petits insectes que comencen a sortir, escolteu el cant dels ocells... de setmana en setmana anireu notant cada cop més la meva presència i podeu comentar-lo amb els pares, amb els professors, amb els vostres companys...
Com ja sabeu desprès d’aquests mesos en que el verd i els colors estaven amagats, ara, encara que molt tímidament comencen a sortir, us deixo un petit regal per que cada dia em tingueu present i us recordeu que hem d’estimar i cuidar la natura igual que cuidareu aquest petit regal que us faig.
Que tingueu una bona primavera, que em gaudiu i que m’observeu perquè així la meva bellesa i la meva alegria us omplirà els vostres cors d’amor i felicitat.

Molts petons,
La Primavera

P.D.: Cada flor que trobeu, cada papallona que veieu, serà com un petó meu. Rebeu-lo.



Els nens i les nenes a l'acabar d'escoltar la carta van voler obrir la capsa que els hi havia portat la Primavera. Quin regal era?


...una planta i una regadora per cada classe, perquè es noti que ja és primavera.
I com es nota que ja la primavera ha arribat?
(Frases extretes de la conversa que han tingut els infants desprès d'escoltar aquesta pregunta)
  • les flors surten quan ja arriba la primavera
  • els animals es desperten.
  • canten els ocellets.
  • i veiem papallones volant.
  • les fulles dels arbres comencen a créixer un altre cop.
  • tot és molt més bonic a la primavera.
  • podem veure més el sol, perquè surt més. A l'hivern no es veu tant.
  • els cargols a l'hivern s'amaguen però amb la primavera i la pluja surten.
  • ara com és primavera podem sortir molta més estona al parc.
  • a l'hivern el carrer està buit, a la primavera com que fa més caloreta no està buit.
  • podem anar a la muntanya
  • ...


3 comentaris:

  1. Quines plantes més boniques que us ha regalat la primavera nois!!! Ara les heu de cuidar molt bé, eh!!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per compartir tot això amb nosaltres!!! Esperem amb molt de gust les vostres fotos i entrades al blog. Molts petonets

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina